Jak przygotować się do skutecznego matchmakingu? Personal branding for scientists.

09/11/2022

09/11/2022

Eksperci z Branżowego Punktu Kontaktowego Technologie Medyczne i Zdrowie wraz z Aldoną Kucner (Q- Aldo) przygotowali szkolenie online „Jak przygotować się do skutecznego matchmakingu? Personal branding for scientists”.

7.11.2022 r. ponad 40 uczestników szkolenia dowiedziało się o Partnerstwach Europejskich w obszarze Zdrowia  uruchomionych w roku 2022 oraz w jaki sposób wzmocnić swój wizerunek naukowy podczas wydarzeń matchmakingowych, organizowanych przez Komisję Europejską i Partnerstwa Europejskie.

Zakres tematyczny szkolenia obejmował:

  • Przedstawienie najczęstszych niedociągnięć wizerunkowych, jakie pojawiają się przed i w trakcie spotkań matchmaking’owych. Omówienie potrzeb i oczekiwań naszych potencjalnych rozmówców.
  • Zaproponowanie działań, jak wzmocnić swój profil na platformie matchmakingowej, zarówno w odniesieniu do własnej osoby, jak i instytucji, którą się reprezentuje.
  • Omówienie zasad budowania swojego wizerunku podczas rozmowy on-line i maksymalnego wykorzystania limitowanego czasu spotkania.
  • Przedstawienie sposobów na wzmocnienie wizerunku po zrealizowanym spotkaniu i zwiększenie swoich szans na zawiązanie współpracy.
  • Przedstawienie potencjału platform matchmakingowych na przykładzie platformy B2match .

Szkolenie dedykowane było pracownikom naukowym, którzy myślą o nawiązaniu współpracy zagranicznej i realizacji międzynarodowych projektów badawczych, między innymi w ramach programu Horyzont Europa.

Kolejna bezpłatna edycja planowana jest w maju 2023 r. – jeżeli chcesz zostać poinformowany o terminie szkolenia oraz zapisach zapraszamy do kontaktu:  bpkzdrowie@port.lukasiewicz.gov.pl

Prowadzące:

Aldona Kucner-  MBA Trener, doradca i mentor z dwudziestopięcioletnią praktyką w biznesie. Absolwentka Wydziału Marketingu i Zarządzania w Wyższej Szkole Zarządzania w Warszawie i MBA w Thames Valley University, jak również studiów podyplomowych z zakresu: Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej i Public Relations. Od 2007 właściciel firmy Q-Aldo Communication specjalizującej się w obszarach marketingu, innowacji i przedsiębiorczości.

Katarzyna Banyś – ekspertka ds. programu Horyzont Europa Branżowego Punktu Kontaktowego z wieloletnim doświadczeniem w realizacji projektów programów ramowych oraz koordynowaniu Regionalnego Punktu Kontaktowego ds. programów badawczych UE, wspierającego naukowców i przedsiębiorców w pozyskiwaniu międzynarodowych grantów badawczych.